Ana içeriğe atla

Ama Onlar da Şunu Yaptıcılar

çomar #1954550 - uludağ sözlük galeri
 
  Bir derdim var anlatmak istediğim. Çok uzun zamandır insanları gözlüyorum ve bunun sonucunda bazı sınıflandırmalar yaptım, tecrübeler edindim ve bunları paylaşmak istiyorum. Bir seri şeklinde bu gözlemlerimi yazmayı düşünüyorum. Eğer kanser olmaya hazırsanız en sevmediğim en sinir olduğum bir düşünce safsatasıyla başlıyorum yazmaya. Bu da ama onlar da bunu yaptıcılar.
  
  Hepiniz bu saçmalığı, bu safsatayı, bu mantık zehirlenmesini, bu zeka fukarası ifadeyi kullanan birisiyle mutlaka karşılaşmışsınızdır hatta şanslı olan tayfadan değilseniz bu insanlarla tartışmaya girmiş bile olabilirsiniz. Bu çok hücreli olmayı başarabilmiş ama düşünmeyi doğru düzgün oturtamamış olan  organizmalara bir şey söylediğinizde, hatta şöyle dersem sanırım daha doğru olur: bu kişilere veya bu kişilerin sahip olduğu düşünceye, tarikata, teşkilata, partiye bir eleştiride bulunduğunuz zaman genelde ilk olarak bir şeyler zırvalarlar. Tabi bunlar zırva olduğu için ve saçma olduğu için ilk başta siz de afallayabilirsiniz, en azından ben öyle oluyorum. Ne diyor ulan bu değişik diyorum kendi kendime, verecek cevap bulamıyorum. Bulamıyorum çünkü çok saçma cevaplar alıyorum, alıyoruz. Siz bunlara neden düşük faizle insanlara kredi veriyorsunuz? Madem veriyorsunuz aradaki farkı da görev zararı yazıp neden hazineye kitliyorsunuz sonra da bize vergilerle kitliyorsunuz? diye sorduğumuzda bu organizmalar genelde size şöyle saçma sapan cevaplar, zırvalamalar, sayıklamalarda bulunacaklardır: Mesela madem beğenmiyorsunuz almayın. Tabii ben o insanlar gibi mantığımı sıfır civarına çekemediğim için bu yazıyı yazarken böyle saçmalakta zorlanıyorum ama merak etmeyin kendi sınırlarımı zorlamaya çalışacağım. Başka ne diyebilirler böyle bir soru karşısında bu insanlar? Hadi mantık yürütelim biraz. Mesela ünlü bir ekonomist bu soruya cevap olarak ezanlarımızı susturamayacaksınız diyor. Nasıl cevap ama? Organizmacık ne alaka be koçum? Bu cevap ne sana bu mu soruluyor? Şimdi bu saçma yaratığa ne cevap vereceksin? Yani ne diyebilirsin ki senin bilimsel veriler ışığında somut bir temelde sorulmuş açık seçik soruna böyle saçma sapan soyut temele dayanan cevaplar veren insanlar karşısında afallıyorum. Onlar da bizim gibi gelişiyorlar, adapte oluyorlar, evrimleştiriyorlar kendilerini. Eskiden bu insanlara karşı hep somut zeminde tartışma stratejisini uygulayarak, verilerle, bilimle, kanıtla konuşma prensibini uygulardım fakat bu biraz da savunma stratejisiymiş bunu görmüş, anlamış oldum. Size karşı gelen bir yaratığı eğer saçmalıyorsa ve sizi çürütmeye çalışıyorsa hemen bilim temeline çekilin ve onun saçmalıklarını tokatlayın böylece bu insanlar kendilerini aşırı cahil aşırı bilgisiz hisseder zavallı olduklarını anlarlar. Size karşı belli etmeseler bile böyle olurlar içlerinden inanın bana. 

  Konuyu dağıtmadan devam edelim. Nerede kalmıştık. Evet zırvalayan soyut saçma sapan cevaplar. Evet mesela diyorum ama düşünüyorum düşünüyorum bir türlü bunlar gibi zırvalayamıyorum ama şey olabilir mesela bunlar hep amerikanın bizim üzerimizde oynadığı oyun. Birisi bu cevabı verdiği zaman onu üst simülasyona çıkıp onu seçip shift+delete yapmak istiyorum. Sen bu dünyada yaşama. Yav bir kere bu iddia öyle büyük bir safsata ki öncelikle %99 olasılıkla böyle bir şey gerçek değil. Bizim üzerimize oyun falan oynanmıyor. Bunu bu düşük zekalı mahlükatlar uydurdu. Çünkü bunların kendilerini doğrulamasının tek yolu böyle zavallıca yalanlar. Merak etmeyin ileride bunu da anlatacağım. Siz de bunlara yeni bir cevap verirsiniz mesela amerikanın işi gücü yok dünyada ülke bitti bizim gibi bordan başka hiçbir şeyi olmayan ülkeye mi oyun oynayacak? Gibi gayet mantıklı ve yerinde bir cevap verirsiniz. Tabii bu organ yetmezliği yaşayan (beyinde) mahlükatların verecek cevapları daha demin bittiği için, bunlara yazılmış diyaloglar bu kadar olduğu için bunlar zaten bu dünyadaki figüran karakterler olduğu için hemen saldırganlaşmaya başlarlar. Bu noktadan itibaren agresifleşirler çünkü bu yaratıkların özelliğidir bu. Hayatta hiçbir şey başaramamışlardır gerçekten, başardıklarını sandıkları şeyler de genelde saçma sapan şeylerdir ve ilizyondur. Hiçbir meziyetleri olmadığı için verecek cevapları olmadığı için zavallı oldukları için başka ne konuşmayı tartışmayı bilmedikleri için hemen Almanya da bunu yaparken nerdeydiler? Derler, sonra hemen şey derler mesela İspanya bir tane camiyi kilise yaparken niye tepki vermiyorlar gibi aşırı saçma sapan ve gerici bilerek seçilmiş bir cevap verirler. Çünkü onlar budur, iq ları ayakkabı numaralarından daha düşüktür. 
  
  Yav kibirli, namus, şeref yoksunu, iki yüzlü,  işine geleni gören işine gelmeyeni görmeyen, başka ne diyelim cahil evet cahilsin hiçbir şey bilmiyorsun başka, zırvalama büyük üstadı organizma bile isteye insanları geren zırcahil seni ulan sen bir şeyi kötü yapıyorsun işte bunu senin yüzüne vurunca kabul et bunu özür dile veya dileme umrumda değil bunu kabul etmen de değil aslında umrumda. İstediğini yap ama bana böyle zırvalayan cevaplar verme. Keşke bu tarz insanları temizlemenin bir yolu olsaydı dünyadan. Şimdi beni dinle zavallı yaratık. Senin bir şeyi kötü yapman, yanlış yapman veya senin inandığın, bağlı olduğun, sevdiğin bir şeyin kötü, yanlış yapması veya sırf bizi sinir etmek için bize, iyiliğe, doğruluğa zıt olmak mi yapıyorsun artık nedir bilmiyorum ama böyle bir mantık safsatasıyla doğru olmaz anla bunu artık sana bunu söylemekten ben bıktım sen her şeyde hala aynı safsatayı kullanıp kullanıp duruyorsun. Almanyanın da kötü yaptığı bir skandal, Amerikanın bir şeyi kötücül şekilde desteklemesi, Japonyanın imzalamaması, İspanyanın bir camiyi kilise yapması, Chp nin camileri ahır yapması gibi şeyler senin yaptığın boku çiçek yapmaz anladım mı beni mantık fukarası çomar kardeşim? Anlamadın. Evet hala daha gelip "Ama Viyetnamda Netflixte Full Metal Jacketi yasaklamışlar" gibi zırvalamarı diyip duruyorsun çünkü. Halan daha Fransa da sosyal medyayı denetliyor ceza kesiyor demeye devam ediyorsun aferim sana. Beni haklı çıkardığın için. 
   
  Ne demiştik iq 'su rakam olan yaratık demiştik harbiden de öyle çıktı baksanıza.
  
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Olması Bir Filmi İzlenmez Kılar mı?

    Geçenlerde bir arkadaşıma bir film önerdim. Muhtemelen izlemişsinizdir. Filmin adı Forrest Gump. Ben normalde bu filmi 1998 yapımı sanıyordum. Meğersem film 1994 yapımıymış. Her neyse arada sadece 4 yılcık var ne olacak diyebilirsiniz ve haklısınız size katılıyorum. Sonuçta ikiside eski filmler.    Peki önerimin sonrasında ne oldu? Filmin yapım yılını gördü ve 1994 mü sg dedi bana. Ben de sen filmden ne anlarsın kültürsüz yaratık gibi bir söz söyledim ona. Elbette arkadaşımın böyle bir tepki vermesini anlıyorum aşırı derecede haksız sayılmaz. Çünkü bir noktada ben de eski filmlere böyle ön yargılıydım, sonra bir noktada kırdım bu ön yargıyı.     Starwars sever misiniz? Hiç duydunuz veya izlediniz mi? Starwars güzeldir. Tavsiye ederim. Yüzüklerin efendisi gibi iyi ve kötünün mücadelesini işleyen etkili bir şekilde izleyen nadir filmlerdendir diyebilirim. Ben de çoğu insan gibi eski filmlere karşı ön yargılıyken (elbette 99 yapımı- 98 yapımı filmleri izlemişliğim vardı) bir gün evde

Patates Kızartmaları ve Mutluluk

   Merhaba. Size kısa bir yazıda son zamanlarda yaşadığım ve beni mutlu eden bazı şeyleri anlatmak istiyorum. Bu yazı uzaktan bakınca size belki biraz şükürcü gelebilir ama kesinlikle öyle değil. Sadece birkaç yaşanan durum ve bu durumlar karşısında hissettiklerimi paylaşmak istiyorum.     Hani söylenegelen bir şey, bir soru var ya; mutluluk nedir? Ne olsa sizi mutlu ederdi? Hiç düşünüyor musunuz bunu? Bilmiyorum. Ben de çok fazla düşünmüyorum aslında. Yalnızca mutlu olduğumda hatırlıyorum bunu. Peki nasıl mutlu olduğumu öğrenmek ister misiniz?    Belki size anlamsız gelecek bunlar. Ama lütfen sadece bir an olsun beni anlamaya çalışın. Ben patates kızartmasını çok severim biliyor musunuz. Ama öyle gelişi güzel kızartmalardan bahsetmiyorum. Böyle şekli güzel olan, güzel kızarmış ve en önemlisi de sıcak olmalı. Sıcak olmayınca sevmiyorum. Belki siz de böylesinizdir. Peki toplu bir yaşam alanında yaşıyorsanız neler olur? Yemekler pek güzel olmaz genelde. Patatesler soğuktur, birbirine yap

Unutmak İstiyorum

    Keşke bir tuş olsa. Rengi önemli değil; size hangisi hoş geliyorsa o olabilir. Kırmızı mesela. Genelde filmlerde tuşlar kırmızı renkli oluyor. Gerçi gerçekte de kırmızı renkli oluyorlar. Neyse işte. Bir tuş olsun demiştik ama bu tuş gerçekte değil zihnimizde olsun? Evet evet zihnimizde. Böyle gidip elinizle ulaşabileceğiniz bir noktada değil. Bu bir şans olsa, o tuşa uzanıp bastığınızda bazı durumlar gerçek olsa yapar mıydınız?     Tabi olabilecek durumlar tamamen gerçekçi, mesela o tuşa bastığınızda geçmişe gidemiyorsunuz, yalnızca ileriye dönük olaylar olabiliyor. Mesela hafızanızdan bazı olayları silme şansı veriliyor size. Kötü, veya gereksiz, ya lanet olsun keşke yaşanmasaydı dediğimiz türden olaylar, unutmak istiyorum dediğimiz olaylar? Ne dersiniz? Keşke olsa ama olmayacak.   Yaşım ilerledikçe keşke unutsam dediğim olayların sayısı artıyor. Sizin de artacak. illa kötü yönde değil. İyi yönde de. Keşke okuduğum veya izlediğim bir filmi unutsam da tekrar izlesem ve aynı duygula